Komfortní administrativně-provozní roční audit (1.1. K-A-P)
Komfortní administrativně-provozní roční (případně pololetní) audit již zavedeného systému BOZP a pracovně-právní oblasti s konzultacemi a s metodickou pomocí v průběhu roku při operativním řešení konkrétních situací a hledání optimálních řešení
Komu je produkt určen:
- Pro ty, kterým je určen produkt 1.1. K-A a dále těm, kteří chtějí prolomit „provozní slepotu“ a zjistit objektivní stav svých provozů s ohledem na požadavky NV č. 101/2005 Sb., o podrobnějších požadavcích na pracoviště a pracovní prostředí a dalších předpisů.
Předmět plnění:
- Provozní audit a prověření souladu s platnými předpisy v oblasti BOZP.
- Prověření vazby stávajících vnitřních předpisů na požadavek současné legislativy.
- Prověření platnosti odkazů na platné právní předpisy ve stávající dokumentaci.
- Prověření stávajícího systému školení, jeho obsahové náplně (periodické, vstupní, mimořádné, …) a skutečnosti jak chrání ve stávající podobě postavení zaměstnavatele.
- Prověření obsahové správnosti pracovní smlouvy a informací poskytovaných zaměstnavatelem při uzavírání pracovního poměru ve vazbě na požadavek Z 262/2006 Sb.
- Konzultace poskytnutá v průběhu auditu zástupci personálního oddělení k dané problematice (problematika pracovních smluv, informací poskytovaných zaměstnancům, evidence docházek, přesčasové práce a hledání případných řešení k nápravě).
- Konzultace poskytnutá v průběhu auditu zaměstnanci, jehož náplní je realizace školení v podniku.
- Metodická pomoc a poradenství v průběhu kalendářního roku po telefonu popř. prostřednictvím E-mailu s cílem operativně řešit problémy v oblasti pracovně právní, pracovních podmínek a BOZP.
Výsledek auditu:
- Zpracování zprávy na základě objektivně zjištěného stavu provozní a administraivní části.
- Připomínky ke stávajícímu systému a návrhy řešení k provozní části.
- Konkrétní doporučení k realizaci systému vnitřní kontroly a efektivnosti při správě systému BOZP.
- Doporučení k vypracování dokumentace požadované platnou legislativou.
- Doporučení k přepracování nevyhovujících materiálů, které se váží k problematice BOZP, po stránce formální.
- Doporučení k přepracování nevyhovujících materiálů, které se váží k problematice BOZP, po stránce věcné.
- Doporučení k dopracování náležitostí pracovní smlouvy, k informačním povinnostem směrem k zaměstnancům.
- Doporučení k organizačnímu zabezpečení systému BOZP v podniku.
- Doporučení a rady pro personalisty, mzdové účetní (uzavírání pracovně právního vztahu a na co nezapomenout, informace, náležitosti, zaručená mzda, evidence pracovní doby, zdravotní způsobilost a požadavky kladené na její ověřování).
- Zajištění součinnosti při zpracování základní osnovy školení (periodického), tak aby vycházela z platných právních a ostatních předpisů a současně došlo k propojení s platnými vnitřními předpisy vydanými organizací (vazba na přesné znění vnitřních předpisů).
----------------------------------------------------------------------------
Realizace na základě objednávky potvrzené zhotovitelem.
e-mail: stanislavsimek@seznam.cz
tel.: +420 739 608 056